I Need….let`s say a dollar :)

Posted: iulie 5, 2011 in Ganduri, Muzica
Etichete:, , , , , ,

Asa bine-mi face melodia asta când o ascult :).

S-au adunat multe în ultima perioadă și viitorul nu se arată a fi deloc roz, timp puțin, multe de făcut, multe bătăi de cap, umblă în stânga, umblă în dreapta. Ce-și face omul cu mâna lui, se numește lucru manual, știu…și nu am privilegiul de-a mă plânge 🙂

Oricum, așa visez de frumos la două lucruri:
1) O plimbare pe munte cu cortul de vreo 3 – 4 zile, în care să stau fără telefon, fără internet…fără să nu mă gândesc dacă o să se prăbușească AIESEC Sibiu sau nu în momentul în care n-o să răspund la un mail :). Să stau fără nici o grijă, umblând de nebun pe munte, sau nu…să am o grijă, dacă mă „papă” nenea ursul la următorul colţ sau mă lasă ca desert pe mai târziu.
Să-mi iau rucsacul în spate şi următoarea oprire să fie cel mai înalt vârf posibil de atins de un ne-alpinist ca mine 😀
Ceva gen:

2) Al doilea vis e unul de duzină, ceva obişnuit, visul vândut la fiecare agenţie de turism…hai, un exerciţiu de imaginaţie: pantaloni scurţi, şapcă care acoperă o faţă parţial arsă de soare, o faţă pe care nici şapca, nici ochelarii de soare, parca nu şi-au făcut datoria de-a o apăra de arşiţă prea obişnuită pentru cea mai frumoasă plajă din lume 🙂
Ceva gen:

Lasă un comentariu