Habar nu ai de ce ești în stare!!!

Posted: ianuarie 11, 2011 in Daily Stuff, Ganduri, WoW
Etichete:, , , , ,

Uitându-mă pe blogul lui Cabral am dat peste postul ăsta în care prezintă un clip super tare, producție românească, care e menit să schimbe cât de cât modul în privim noi viața și ceea ce ne dorim de la ea. E tare, îmi place și are efect și tot ce pot să fac e să vă sfătuiesc, așa cum a făcut-o și Cabral, să luați clipul și să-l promovați. Merită!

Când am văzut clipul prima dată mi-am stors creierii să-mi dau seama cine e protagonistul. Îl știam de undeva, dar nu-mi aminteam de unde. Până la urmă, am vizitat site-urile de la sfârșit și mi-am dat seama că am mai ajuns o dată pe blogul respectivului tip, scrie bine și scrie cu cap, merită vizitat -> Succes Dublu

Comentarii
  1. Astrip spune:

    Ahh!.. nu mototoli foile, mai, ai muncit atat de mult la ele!.. :))

    „Nu muri inca”…

    Multumim, Filip! 🙂

Lasă un comentariu